Služby při prodeji:

Kvalitní prodej vaší nemovitosti opravdu není samozřejmostí. Pokud si myslíte, že to zvládnete sami, pak přestaňte číst a běžte prodávat. Gratulujeme !

Pokud ale přece máte nějakou pochybnost, zda to všechno zvládnete tak, aby bylo všechno v pořádku a za nejlepší cenu jakou jste schopni dostat, doporučuji číst dál…

1. Úvodní schůzka , seznámení se a zjištění představ

První věc je úvodní schůzka, na základě které jsme schopni zjistit, jaké máte potřeby, jak na prodej spěcháte nebo jak nejlépe vytvořit marketinkovou strategii přímo pro vás. Zda je důležitější rychlý prodej nebo vyšší cena za nemovitost, kterou chcete prodat.

Až poté budeme moci určit prodejní cenu nemovitosti, nejvhodnější marketingový plán prodeje nebo pronájmu, vyčíslit výši provize a další aspekty kvalitního prodeje.

Časová náročnost této části: 1 – 3 hodiny

2. Prvotní zjištění podrobností ohledně nemovitosti, tvorba strategie pro prodej

Neméně důležitou součástí prodeje je zjištění podrobností a všech skutečností ohledně prodávané nemovitosti. Je na listu vlastnictví zapsána v pořádku ? Nehrozí zjištění černé stavby? Jsou k dispozici všechny nabývací tituly k nemovitosti nebo je potřeba ještě nějaké zajistit? Víte co je prohlášení vlastníka budovy nebo energetický štítek? Jakým způsobem zajistit výmaz zástavního práva bývalého vlastníka a přitom chcete vaši vysněnou nemovitost také financovat z hypotéky?

Naše společnost je schopna vám všechny tyto věci vysvětlit a zajistit. Představíme vám naše makléře, vysvětlíme, jak nejlépe vaši věc vyřešit a v jakém časovém horizontu. Dopředu s vámi projdeme podmínky spolupráce, možnosti naší kanceláře a navrhneme nejlepší řešení.

Časová náročnost této části : 1 – 4 hodiny

3. Zpracování tržní analýzy a marketingového plánu prodeje

Schůzka proběhne u nás v kanceláři na náměstí Osvobození 2 v Zábřehu v budově bývalé Besedy.

Zde si řekneme veškeré podrobnosti ohledně možností prodeje, marketingový plán a pokud se na všem domluvíme ,podepíšeme smlouvu o spolupráci a pustíme se s chutí do prodeje vaší nemovitosti.

Časová náročnost této části : 1 – 2 hodiny

4. Příprava nemovitosti na prodej

Domluvíme se, jaké úpravy vaše nemovitost potřebuje a o jaké máte zájem. Spolupracujeme s profesionálními fotografy, řemeslníky a bytovými desingery. Vše dle předem domluveného harmonogramu a možností.

Profesionální homestaging je v současné době nezbytnou součástí kvalitního prodeje nemovitosti.

Také profesionální fotograf umí budoucího kupujícího zaujmout daleko lépe než fotky jen tak do mobilu. Jen tak můžeme docílit prodej za nejvyšší možnou cenu. Profesionální fotky pomáhají prodávat daleko rychleji než obyčejné fotky.

ukázka homestagingu , jak umíme nafotit a připravit nemovitost na prodej :

5. Videoprohlídka

V případě zájmu umíme zajistit i video prohlídku vaší nemovitosti, která zvedne sledovanost při prodeji vaší nemovitosti.

Zde je ukázka videoprohlídky domu, který jsme prodali za 2 dny od zveřejnění nabídky na internetu. Jen podotýkám, že konkurenční kancelář z Brna, tento dům prodávala 3 měsíce a bez úspěchu. To asi mluví za vše . Z takto odvedené práce máme velkou radost a samozřejmě mají radost i naši klienti.

6. Placená propagace na facebooku

Natočíme a připravíme video, které jako placenou reklamu zašleme do mobilů na facebookový profil uživatelů u kterých navolíme předem definované parametry – cílovou skupinu, nastavíme rozpočet a spustíme placenou reklamu , která když je dobře nastavená předčí i sledovanost na běžných webových stránkách a to vůbec nehovořím o vitrínách, které jsou jen podporou prodeje.

7. Standardní inzerce na klasických webových inzertních stránkách

Kvalitní prezentace nemovitosti na webových inzertních serverech jako jsou s-reality, i-dnes , severomoravské reality a další. V jeden okamžik je vaše reklama na všech 23 serverech, které máme pro naše klienty k dispozici.

8. Prohlídky

Nejdůležitější část naší práce je prohlídka nemovitosti. Víte na co je potřeba se budoucího zájemce o vaši nemovitost ptát? Na co si dát pozor při koupi nebo při pronájmu? Co jsou tzv. varovné signály pro makléře – pozor, tato transakce by nemusela dobře dopadnout? Za 12 let zkušeností při prodeji nemovitostí jsem již prošly mnoha jednáními a prohlídkami, tak, abychom mohli sofistikovaně říci jak nejlépe vaši nemovitost nabídnout a poté i prodat. Je běžnou praxí, nezatěžovat prodávajícího nebo pronajímatele prohlídkami s jednotlivými zájemci, čas nás všech je to nejdražší co máme, a proto není výjimkou provázet kupujícího nebo nového zájemce o pronájem bez účasti majitele nemovitosti.

9. Vyjednávací fáze

Když dostanu slevu, koupím vaši nemovitost. Víte jak vyjednávat se zájemcem a jak mu argumentovat? Vždy se budeme bít za nejlepší cenu pro vás a nenecháme se natlačit do kouta hned prvním zájemcem o snížení ceny za nemovitost. Věřte nám, ve vyjednávání jsme dobří a nikdy neuhneme.

10. Podpis rezervační smlouvy

Vždy nejprve ověříme bonitu neboli finanční možnosti kupujícího a teprve poté jdeme podepisovat trojstrannou rezervační smlouvu. Vždy mezi prodávajícím, kupujícím a realitní kanceláří.

Ve smlouvě si potvrdíme zájem, že stanovených podmínek má zájemce zájem nemovitost rezervovat a následně koupit.
S prověřením bonity našich zájemců a zjištění jejich možností financování nemovitostí nám pomáhá zkušený finanční makléř Ing. Zdeněk Kunrt.
Zjistí možnosti klientů, jejich představy ohledně délky splácení nebo výše jednotlivých splátek a poté připravit podmínky financování přímo jim na míru.

11. Příprava kupní smlouvy, smlouvy o úschově finančních prostředků a vyřešení případných zástav na listu vlastnictví

Nyní jsme ve fázi přípravy kupní smlouvy a smlouvy o úschově finančních prostředků / advokátní úschovy / od našeho spolupracujícího advokáta pana Mgr. Tomáše Steidla, který se specializuje na nemovitostní právo již dlouhá léta. Je schopen v krátkém čase připravit kupní smlouvu přímo na míru pro danou nemovitost včetně advokátní úschovy, v které definujeme tok finančních prostředků klienta a zajistíme správný průběh při výmazu zástavního práva, předkupního práva případně jiných právních omezení na listu vlastnictví. V případě výslovné žádosti klienta umíme zajistit i notářskou nebo bankovní úschovu.

12. Podpis kupní smlouvy a smlouvy o úschově finančních prostředků

Jakmile budeme mít obou straně schválené a odsouhlasené smlouvy a dostaneme se ke znění, které vyhovuje oběma stranám, dostaneme se k nejdůležitější schůzce z celé transakce. Podpisu smlouvy o složení finančních prostředků se účastní i advokát. Smlouvy podepisujeme v kanceláři advokáta v Šumperku nebo v realitní kanceláři v Zábřehu.
Jakmile podepíšeme smlouvy ve spolupráci s kolegou, který má na starosti financování doručíme podepsané smlouvy do banky a zajistíme načerpání finančních prostředků do advokátní úschovy. Poté spolu s potvrzením o načerpání finančních prostředků zajistí advokát vložení kupní smlouvy do katastru nemovitostí.

13. Předání nemovitosti, výplata uschovaných finančních prostředků a přepis energií

Dle dohody s prodávajícím i kupujícím a dle pokynů ve smlouvách zajistíme předání nemovitosti, včetně přepisu jednotlivých dodavatelů medií a výplatu finančních prostředků prodávajícímu.

V případě zájmu a dohody zajistíme také pro kupujícího daňové přiznání pro finanční úřad pro daň z nabytí nemovitostí.

Upozorníme případně naše klienty i na další daňové povinnosti. např. nahlašovací povinnost k dani z nemovitosti.

14. Společná radost a oslava z dobře odvedené práce

V této chvíli si již můžeme vzájemně popřát mnoho úspěchů v dalším konání, ať již v roli spokojeného prodávajícího nebo v roli spokojeného kupujícího. Předanou láhev dobrého sektu můžete vypít společně s Vašimi nejbližšími a užít si radost z dobrého obchodu.

* Jméno
* Email
* Telefon
* Váš vzkaz
 
Odesláním dotazu zároveň souhlasíte se zpracováním osobních údajů
Sdílet na sociálních sítích